התעמרות במקום העבודה

נתקלתם בהתעמרות במקום העבודה שלכם? רוצים לדעת מה אפשר לעשות?

התעמרות של מנהל או מעסיק ישיר במהלך העבודה שלכם יכולה לכלול סיטואציות מבזות, יחס פוגעני, אמירות פוגעניות, קללות ואף צעקות. התעמרות בעבודה אינה מתייחסת לאלימות פיזית אלא למילולית ונפשית. אם התחושות האישיות שלכם הובילו אתכם לכאן, כנראה שהמעסיק או המנהלים שלכם אכן הובילו להתעמרות בכם במהלך העבודה. חשוב שתדעו שבמקרה שלכם אתם לא לבד ויש לכם עם מי להתייעץ על מנת לפעול במישור המשפטי. משרד עורך הדין אסף בן-חור מלווה מאות לקוחות בכל שנה במקרים של התעמרות בעבודה והוא יכול לייצג אתכם בדיונים בבית המשפט בעניינכם.

ייעוץ משפטי במקרים של התעמרות בעבודה

לפני שאתם ניגשים לתבוע את המעסיק שלכם, כדאי שתקבלו ייעוץ משפטי מקצועי על מנת להבין על מה אפשר לתבוע במקרה של התעמרות בעובד, מכיוון שהחוק בישראל אינו מגדיר מהי התעמרות בעובד אך ישנם תקדימים רבים למקרים הללו ולכן בתי המשפט יכולים לשפוט את המעסיק או המנהל שלכם בהתאם לתביעה.

האם כדאי לתבוע במקרה של התעמרות בעבודה?

רבים מהנפגעים מהתעמרות בעבודה לא מגישים תביעות נגד המעסיקים שלהם והם מוצאים את עצמם נשארים במקום העבודה וממשיכים לסבול או מתפטרים או מפוטרים. התעמרות בעבודה יכולה להגיע גם בעת שימוע בעבודה. אם תגיעו לשימוע בעבודה לאחר התעמרות יכול להיות שאתם תהיו כבר בתהליך פיטורים עוד לפני שקיבלתם את כל הזכויות שלכם עקב ההתעמרות בכם בזמן העבודה. משרד עורך הדין אסף בן-חור יבדוק אתכם היתכנות להגשת תביעה על פי כל החומר הנאסף מהמקרה שלכם.

קביעת פגישה עם עורך דין לדיני המשפט האזרחי

מעוניינים לדעת האם כדאי לתבוע במקרה של התעמרות בעבודה? זה הזמן לקבוע פגישה עם משרד עורך הדין אסף בן-חור הנחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל לדיני עבודה. עורך הדין אסף בן-חור מביא איתו ידע וניסיון רב בניהול תיקים מורכבים בתחום דיני עבודה והוא יכול לסייע לכם בקידום התביעה שלכם.

ייעוץ משפטי להתעמרות במקום העבודה עם אסף בן-חור

במקרים של התעמרות במקום העבודה חשוב שיהיה לכם ייעוץ משפטי אמין ומקצועי. משרד עורך הדין אסף בן-חור יספק לכם את הליווי והייצוג המשפטי במקרים של התעמרות בעבודה וזאת בכדי לסייע לכם לדרוש את הפיצוי הגבוה ביותר שתוכלו לקבל.

© כל הזכויות שמורות לעו״ד אסף בן חור

משרדו של עורך הדין אסף בן-חור הינו משרד בוטיק העוסק בתחום המשפט האזרחי.
המשרד שם לו למטרה לתת ליווי מקצועי
מתוך מחויבות אישית ללקוח ולבעיותיו, ומלווה את לקוחותיו הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית לכל אורך התהליך.
העיקרון המנחה את המשרד ובניהול הליכיו המשפטיים הוא ההקשבה ללקוח, ניתוח סיכויי הצלחת התיק ומתן חוות דעת מקיפה על האפשרויות המשפטיות העומדות בפניו.

יצירת קשר

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות