ייצוג בעלי עסקים

בעלי עסקים צריכים להתמודד עם המון אתגרים העולים מתוך ניהול העסק, העסקת עובדים וטיפול בלקוחות, שחלקם עלולים להתפתח למחוזות משפטיים. תביעות כנגד מקומות עבודה הן דבר שגרתי למדי ובעלי עסקים מוצאים עצמם מתמודדים עם תביעות עובדים על תנאי עבודה, פציעות ותאונות עבודה ודרישות שכר וכן תביעות מצד לקוחות על אפליה, אי עמידה בתנאי חוזה וכן תביעות מצד המדינה על תשלומי מיסים וכדומה. תביעות ותיקים משפטיים מסוג זה מובילים בעלי עסק רבים להיאלץ לסגור את העסק ולהכריז על פשיטת רגל. תהליך פשיטת רגל גם הוא בפני עצמו עניין משפטי לא פשוט כלל. לכן ייצוג בעלי עסקים על ידי עורך דין מקצועי הוא הדבר הראשון שיש לדאוג לו בנושאים משפטיים.


ייצוג בעלי עסקים טרם משפט

סוגיות משפטיות רבות ותביעות כלפי עסקים יכולות להסתיים בהסכם משותף בין שני הצדדים גם בלי לפנות לבית משפט. עורך דין לייצוג מעסיקים יכול לסייע בגישור בין הצד התובע לנתבע, לקבוע סכומי פיצויים וחייב להמשיך במעקב אחרי חוזים והסכמים חתומים עד למיצוים. כאשר מבוצעת פנייה לבית משפט ונגזר פסק דין מחויבים שני הצדדים לעקוב אחריו לפרטי פרטים, אומנם נושים/חייבים לא תמיד מבצעים זאת ופועלים בדרכים שיועילו להם. ייצוג חייבים וייצוג נושים מבטיח כי התהליך יתבצע במעקב של גורם משפטי מוסמך שיוכל לקבוע אם ההליך הוגן או שמא מתבצעת עבירה. ייצוג חייבים וייצוג נושים יכול גם להתבצע על ידי עורך דין המוסכם על שני הצדדים למען הסדר מהיר ויעיל.


עורך דין לדיני עבודה

עורך דין מומלץ לייצוג מעסיקים הוא אחד בעל ניסיון בדיני עבודה אשר התעסק בעברו בשלל דיני עבודה כמו פיטורין, חוזי עבודה, זכויות פרישה ועוד. ניסיון זה מעניק לעורך הדין את היכולת לדעת כיצד יש לנהוג בכל מקרה על מנת לבנות תיק הגנה או תביעה מלא שבעזרתו יוכל בעל העסק לקבל את כל אשר מגיע לו כחוק. עו"ד אסף בן חור הוא בעל משרד בוטיק לתחומי המשפט האזרחי עם עשרות לקוחות מרוצים. עו"ד בן חור מעניק ללקוחותיו ייעוץ אישי בכל שלבי ההליך המשפטי וברזומה שלו מאות תיקים מוצלחים. לייצוג בעלי עסקים פונים לעו"ד אסף בן חור ולא מתחרטים.

© כל הזכויות שמורות לעו״ד אסף בן חור

משרדו של עורך הדין אסף בן-חור הינו משרד בוטיק העוסק בתחום המשפט האזרחי.
המשרד שם לו למטרה לתת ליווי מקצועי
מתוך מחויבות אישית ללקוח ולבעיותיו, ומלווה את לקוחותיו הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית לכל אורך התהליך.
העיקרון המנחה את המשרד ובניהול הליכיו המשפטיים הוא ההקשבה ללקוח, ניתוח סיכויי הצלחת התיק ומתן חוות דעת מקיפה על האפשרויות המשפטיות העומדות בפניו.

יצירת קשר

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות