עו"ד אסף בן חור הוצאה לפועל

על עו"ד אסף בן חור הוצאה לפועל

עו"ד אסף בן חור הוצאה לפועל מומחה להליך השיקומי של פשיטת הרגל ובעבודה מול הוצאה לפועל. הסתבכות כלכלית ואי עמידה בתשלום חובות יכול להוביל אנשים נורמטיביים ויצרניים, לתיקים פתוחים בהוצאה לפועל ולחשבון בנק מוגבל. הוצאה לפועל יכולים להגביל את רישיון הנהיגה ולהקשות בכך, על יכולתו של האדם להתפרנס ולפרוע את חובותיו. בנוסף עיקול על המשכורת יכול להשאיר את החייב, ללא אמצעים מינימליים לכלכל את משפחתו. 

על ההוצאה לפועל

כפי שכל עורך דין הוצאה לפועל הרצליה יודע, ההוצאה לפועל הינו חלק מהזרוע המבצעת של מערכת בתי המשפט בישראל, לשם יישום הליכים משפטיים באופן ביצועי ומנהלי. מנגנוני הגבייה מוגדרים בחוק ההוצאה לפועל ומטרתם, לאפשר גבייה של החובות לזכאים לכך כדין. בחקיקה הוגדרו הגנות גם לחייבים, המאפשרות ביטול או עיכוב של ההליכים, במקרים שהתנאים המשפטיים מאפשרים זאת. לכן חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין הוצאה לפועל בתל אביב.

חוק חדלות פירעון

בשנת 2019 נכנס לתוקף החוק החדש לחדלות פירעון ושיקום כלכלי. חוק זה החליף את החוק הקודם הנוגע להליכי פשיטת רגל. החוק החדש עוסק בפשיטת רגל של אדם פרטי. החוק מגדיר את מסלול השיקום של החייב, בדומה להליך המשפטי של פשיטת רגל שהיה בעבר. כפי שמסביר, עו"ד אסף בן חור הוצאה לפועל, הטיפול הועבר למעשה לטיפולם של הגופים המנהליים. דבר זה נועד על מנת לייעל את ההליכים, לקצר את אורכם ולתת מענה טוב יותר לחייבים ולנושים כאחד.

על ההתאמה להליך

במקרים רבים, עורך דין הוצאה לפועל תל אביב, יידע לייעץ ללקוח אם במצבו הכלכלי, הוא מתאים להליכי שיקום וחדלות פירעון כפי שהתנאים מוגדרים בחוק. עורך דין הוצאה לפועל בתל אביב יכול לנהל משא ומתן עם נושים, עוד לפני תחילת ההליך. מכיוון שבמהלך שיקום החייב החייבים עלולים להפסיד כסף רב, במקרים רבים יסכימו להצעתו של, עורך דין הוצאה לפועל תל אביב, להפחית מרצונם את סכום החוב ולחתום על הסדר תשלומים חדש שהחייב יוכל לעמוד בו.

עורך דין הוצאה לפועל מקצועי ומנוסה

אם אתם מחפשים עורך דין הוצאה לפועל הרצליה או תל אביב, כדאי לכם להכיר את עו"ד אסף בן חור הוצאה לפועל. משרד הבוטיק של עו"ד אסף בן חור מתמחה בתחום המשפט האזרחי, בדגש על הליכי שיקום והוצאה לפועל. המשרד מתחייב לשירות אישי ומקצועי לכל לקוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

© כל הזכויות שמורות לעו״ד אסף בן חור

משרדו של עורך הדין אסף בן-חור הינו משרד בוטיק העוסק בתחום המשפט האזרחי.
המשרד שם לו למטרה לתת ליווי מקצועי
מתוך מחויבות אישית ללקוח ולבעיותיו, ומלווה את לקוחותיו הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית לכל אורך התהליך.
העיקרון המנחה את המשרד ובניהול הליכיו המשפטיים הוא ההקשבה ללקוח, ניתוח סיכויי הצלחת התיק ומתן חוות דעת מקיפה על האפשרויות המשפטיות העומדות בפניו.

יצירת קשר

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות