עו"ד אסף בן חור

על עו"ד אסף בן חור וביטול עיקולים והגבלות

עו"ד אסף בן חור מומחה בהליכי הוצאה לפועל וביטול עיקולים. הסתבכות כלכלית ואי עמידה בתשלום חובות יכול להוביל אנשים נורמטיביים ויצרניים, לתיקים פתוחים בהוצאה לפועל ולחשבון בנק מוגבל או מעוקל. עיקול ניתן גם על המשכורת, דבר שעלול להשאיר את החייב, ללא אמצעים מינימליים לכלכל את משפחתו.

למי מיועד ההליך ומהם השלבים השונים

כפי שמסביר עו"ד אסף בן חור, ההליך של ביטול עיקולים מיועד לאנשים פרטיים או חברה המוגדרת בתור עוסק מורשה. יישום ההליך של ביטול עיקולים והגבלות נותן הגנה לחייב מהנושים באמצעות מחיקה מלאה של כל החובות. לרוב הפונים להליך מיוצגים על ידי עו"ד ביטול עיקולים באזור השרון או כל אזור אחר. ההליך כולל הגשה של בקשה להכרזה של המבקש כפושט רגל ופנייה להנפקת צו כינוס על ידי הכונס הרשמי. לאחר הגשת הבקשה באמצעות עו"ד ביטול עיקולים ברמת גן, היא נבדקת לפי הקריטריונים של הכונס. במידה והוא מחליט לקבל אותה, היא מועברת לבית המשפט המחוזי שבסמכותו לאשרר אותה כדין.

חוק חדלות פירעון

החוק החדש לחדלות פירעון מגדיר את מסלול השיקום של החייב, בדומה להליך המשפטי של פשיטת רגל שהיה בעבר. כפי שיכול להסביר כל, עו"ד ביטול עיקולים בנתניה, הטיפול הועבר למעשה לטיפולם של הגופים המנהליים. דבר זה נועד על מנת לייעל את ההליכים, לקצר את אורכם ולתת מענה טוב יותר לחייבים ולנושים כאחד.

ההתאמה להליך

במקרים רבים, עו"ד ביטול עיקולים באזור השרון, יידע לייעץ ללקוח אם במצבו הכלכלי, הוא מתאים להליכי שיקום וחדלות פירעון כפי שהתנאים מוגדרים בחוק. עו"ד ביטול עיקולים במרכז יכול לנהל משא ומתן עם נושים, עוד לפני תחילת ההליך. מכיוון שבמהלך שיקום החייב החייבים עלולים להפסיד כסף רב, במקרים רבים יסכימו להצעתו של, עו"ד ביטול עיקולים בנתניה, להפחית מרצונם את סכום החוב ולחתום על הסדר תשלומים חדש שהחייב יוכל לעמוד בו.

עו"ד אסף בן חור – מקצועיות וניסיון בביטול עיקולים

אם אתם מחפשים עו"ד ביטול עיקולים ברמת גן או תל אביב, כדאי לכם להכיר את עו"ד אסף בן חור. משרד הבוטיק של עו"ד אסף בן חור מתמחה בתחום המשפט האזרחי, בדגש על הליכי שיקום, ביטול עיקולים והוצאה לפועל. המשרד מתחייב לשירות אישי ומקצועי בתור, עו"ד ביטול עיקולים במרכז לכל לקוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

© כל הזכויות שמורות לעו״ד אסף בן חור

משרדו של עורך הדין אסף בן-חור הינו משרד בוטיק העוסק בתחום המשפט האזרחי.
המשרד שם לו למטרה לתת ליווי מקצועי
מתוך מחויבות אישית ללקוח ולבעיותיו, ומלווה את לקוחותיו הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית לכל אורך התהליך.
העיקרון המנחה את המשרד ובניהול הליכיו המשפטיים הוא ההקשבה ללקוח, ניתוח סיכויי הצלחת התיק ומתן חוות דעת מקיפה על האפשרויות המשפטיות העומדות בפניו.

יצירת קשר

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות