עו"ד לצו ירושה תל אביב

עריכת ירושה 

מדובר בתהליך רגיש, אנשים רבים נמנעים ממנו משום שהמחשבה שהם או יקירהם לא יהיו כאן יום אחד, קשה להם לעיכול. משום שאנשים רבים נמנעים ממנו, עלול לקרות מצב שבו המשפחה אינה ערוכה כראוי והנכסים לא מחולקים בצורה האידיאלית. עריכת צוואה היא אולי לא הדבר הראשון שאתם חושבים עליו בבוקר, אבל אם עברתם את גיל 40, ובטח שאת גיל 50, כדאי לשקול זאת בחיוב. כמובן שאנחנו מאחלים בריאות ואריכות ימים, אבל אנחנו גם דוגלים בכך שחשוב להיערך לכל אפשרות מראש. צוואה שנכתבה בצלילות ויש בה הוראות מדוייקות, תמנע מריבות וחילוקי דיעות בין היורשים, ותאפשר לכולם לחיות הרבה יותר בשלום האחד עם השני. ולכן אנו ממליצים לשקול הכנסת גורם מקצועי וניטרלי לתהליך, עו"ד לצוואה וירושה במרכז.

עו"ד לצו ירושה תל אביב, למה זה חשוב?

ראשית, חשוב לייחד נכסים לכל אחד מהיורשים ולא לכתוב שכולם הם הבעלים של הנכס אחד (או כולם). שנית, חלוקת הנכסים באופן שווה בין כולם עם הבנה של מי צריך לשלם מס והאם יש כאלו שלא חייבים לשלם מס, לחלק באופן הגיוני הן נכסים בשווי גבוהה והן בשווי נמוך ולהתחשב במקום המגורים של היורש (למשל אם הוא גר מחוץ לארץ ייתכן כי מס עזיבתו יהיה נמוך או גבוהה יותר). כל הפירוט הנ"ל הוא סיבה מספיק מוצדקת לשכור את שירותיו של עו"ד לצו ירושה תל אביב, אך מה בנוגע ליחסים של כולם? למען שלום בית ולמען ההגינות אנו ממליצים להעזר בשירותיו של עו"ד לצו ירושה תל אביב ניטרלי, מקצועי והגון. 

השתכנעתם שאתם זקוקים לעו"ד לצוואה וירושה במרכז אבל רוצים להבין מי אנחנו בדיוק?

נעים מאוד, משרדו של עורך דין אסף בן-חור, משרד בוטיק אשר עוסק בתחום המשפט האזרחי, המשרד שלנו שם למטרה ליווי מקצועי מתוך מחויבות אישית ללקוח ולבעיותיו. אנו מלווים את הלקוח הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית לכל אורך התהליך. עו"ד לצו ירושה באזור השרון משום שהעיקרון המנחה הוא ההקשבה ללקוח, ניתוח סיכויי הצלחת התיק ומתן חוות דעת מקיפה על האפשרויות המשפטיות העומדות בפניו.

 עו"ד לצו ירושה ברמת גן – דואגים לאינטרסים שלך ושל המשפחה שלך 03-6024433.

© כל הזכויות שמורות לעו״ד אסף בן חור

משרדו של עורך הדין אסף בן-חור הינו משרד בוטיק העוסק בתחום המשפט האזרחי.
המשרד שם לו למטרה לתת ליווי מקצועי
מתוך מחויבות אישית ללקוח ולבעיותיו, ומלווה את לקוחותיו הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית לכל אורך התהליך.
העיקרון המנחה את המשרד ובניהול הליכיו המשפטיים הוא ההקשבה ללקוח, ניתוח סיכויי הצלחת התיק ומתן חוות דעת מקיפה על האפשרויות המשפטיות העומדות בפניו.

יצירת קשר

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות